Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

stare zaginione
rysunek  |  portret  |  dziecko


zgineło mi gdzies .. i dlatego nie jest skonczone )



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Amaxte Podoba mi się    25.03.2013 @08:32:57
+++++
~damienart Podoba mi się    16.12.2009 @15:42:32
delikatne i zmysłowe
~baszara Podoba mi się    04.12.2009 @00:42:11
Nieziemskie!
A to ,że nie wykończone , to dodaje tylko uroku całości.
Delikatne, niewinne, jakby była czymś zaskoczona, przestraszona.
Bardzo mi się podoba.
~wyluuzuj Podoba mi się    27.07.2009 @21:22:25
mega :D
~paulankaa Podoba mi się    02.07.2009 @15:51:14
oczko śliczne i rzęski. poza tym ładnie narysowany nos, usta. ta praca podoba mi się najbardziej.
~pysiek17 Podoba mi się    24.06.2009 @17:53:07
jakie oko dopracowane
~AniolekWGlanach Podoba mi się    24.06.2009 @12:12:06
Cudowne
~optymistk91 Podoba mi się    24.06.2009 @09:36:51
i bardzo dobrze, że się zgubiło przynajmniej fajnie tak wygląda
_______
~agaataka Podoba mi się    23.06.2009 @22:22:16
jejjjjjjj świetny !
~Olenka3 Podoba mi się    23.06.2009 @19:51:40

jejusiu cudowne :O
~miniorr Podoba mi się    23.06.2009 @19:31:11
oczy i usta świetne i ten papier
_______
Wyimaginowany świat obietnic i ideałów
~Asiorek105 Podoba mi się    23.06.2009 @19:25:49
niesamowite!
i też popieram, nie kończ! tak jest rewelacyjnie
ostatnio edytowane: 2009-06-23 19:26:21
_______
Bo najważniejsza jest pasja, którą trzeba pielęgnować!
Nie dziękować, a komentować
~szaranitka Podoba mi się    23.06.2009 @16:45:07
booskie
~grzdylll Podoba mi się    23.06.2009 @15:57:03
nieznam sie zabardzo ale niekoncz tego tak jest super moim skromnym zdaniem
~pakuome Podoba mi się    23.06.2009 @15:39:32
Podoba mi się, bardzo. Usta i oko świetne. Nawet niedokończone ma swój urok .
~blekitna Podoba mi się    23.06.2009 @15:26:54
a szkoda że nie skończone,może skończysz? bo zapowiada się bardzo fajnie
_______
,,żyj tak aby twoim znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz"
~Ashara Podoba mi się    23.06.2009 @15:14:05
bardzo źle że zaginęło, ale już jest świetnechciałabym zobaczyć skończone, koniecznie tego rysunku poszukaj
~PiernikoVa Podoba mi się    23.06.2009 @15:11:35
jaky tylko dokonczyc to cud malina
~mniamG Podoba mi się    23.06.2009 @15:10:05
cudne to jets mimo ze nie dokonczone xD ;****
~spiderp25 Podoba mi się    23.06.2009 @15:03:19
Bardzo ladna praca.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~xmadziax    23.06.2009 @15:02:14
no ale tego nie mam juz .. ;| i jescze ta fote znalazłam w telefonie no to wstawiłam zapomniałam o tym wgl .
~SURREALART Podoba mi się    23.06.2009 @15:01:58
Extra
~wertyuio Podoba mi się    23.06.2009 @15:01:36
kurde chcialabym tak ładnie rysować ;
~DrawKam Podoba mi się    23.06.2009 @15:01:12
ślicznie! dokończ koniecznie !
23 Ilość ocen
1266 Ilość wyświetleń
23.06.2009 @14:58:23

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt