Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Duch
fotografia  |  fotomontaż  |  Duch  |  heawy


Maly fotomontaz ale fajny



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Hype    18.12.2007 @18:12:13
za dużt kontrast umieścileś tutaj...
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~rudyxp Podoba mi się    06.11.2007 @19:16:12
~bornfree Podoba mi się    22.10.2006 @10:18:54
;]
~HEAWY    09.09.2006 @09:21:23
mial byc efekt. Cos w stylu pola magnetycznego
~maladie    20.08.2006 @22:24:25
pomysł ciekawy, wykonanie takie sobie
_______
Antonio twierdzi bezczelnie, że choroba, jaką dla niego jestem, przestaje być zdradziecka. Ale nie z tej przyczyny, że trwa już dosyć długo, lecz z racji swego bałtyckiego pochodzenia.
~darodaro Podoba mi się    14.08.2006 @19:18:22
Moim zdaniem esencja sztuki Super
~Kujass    13.08.2006 @20:39:10
Przepraszam, ale jestem na nie.
~haskie Podoba mi się    03.08.2006 @09:04:06
czegos tu brakuje ale jest super
~salammbo Podoba mi się    03.08.2006 @08:35:30
hmm bardzo ładne
~butnonsense Podoba mi się    03.08.2006 @08:25:42
mi sie bardzo podoba :D
_______
:D:D:D:D
~SunFireX Podoba mi się    02.08.2006 @18:33:47
Podoba mi sie.
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~HEAWY    02.08.2006 @15:14:40
chyba nierozumiesz
~AxLe    02.08.2006 @14:59:31
jakies takie tandetne... nie wiem czemu... moze poprostu jakos tego nie rozumiem. bez oceny
~PrzemoKac Podoba mi się    02.08.2006 @14:26:51
hmmm nie wiem jak wygląda oryginał wiec nei moge ocenić obiektywnie... :P
~HEAWY    02.08.2006 @14:19:29
~Valve Podoba mi się    02.08.2006 @14:17:52
hehe jaka skromność trszoek pracy jeszcze i lux :P
_______
Wiem co mówię, mówię co wiem, dużo wiem, więc dużo mówię
zupa z kota , budyń z kota , pasztet z kota .... WOŁOWiNA Z KOTA !
~KaMa89    02.08.2006 @14:17:33
troche takie hmm no nie wiem no :P
_______
"Niebo-Piekło Mój Kolejny Dzień,Nuda-Wściekłość I Pytanie W Tle..."




9 Ilość ocen
624 Ilość wyświetleń
02.08.2006 @14:15:50

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt