Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

11. Makro #1
fotografia  |  makro  |  makro  |  mucha  |  natura  |  smiter


Moja pierwsza styczność z fotografią makro ( dokładnie to drugie zdjęcie ). Canon 450d + Helios trzymany w ręce ;D ( nie mam jeszcze POM ) + światło dzienne ( dyfuzora narazie brak ). Jakoś zdjęcia... hmmm... Ja jestem z siebie zadowolony, bo myślałem, że nic z tego nie wyjdzie Jednak porównując ją do innych makr nie jest to chyba zdjęcie wysokich lotów Mała ostrość spowodowana długim czasem ( ok. 1/50 ), ponieważ nie używałem lampy a słońce powoli się chowało .
Wielkie podziękowania dla http://pu5z3k.digart.pl/ za nakręcanie mnie swoimi dziełami i ciągły spam na gg ^^
Równie dziękuję http://arczi79.digart.pl/ za opublikowanie patentu i podrzucenie lektury

Liczę na oceny, bo chce wiedzieć na ile podoba wam się moje zdjęcie

Ps: Dzisiaj uchwyciłem jeszcze dużo owaców ale jak każdy wie opublikować można tylko jedno dziennie

Pozdrawiam Smiter.

EDIT:
Widzę, że za dużego zainteresowania nie ma No ale nie liczyłem na wiele A z ciekawości może mi ktoś powiedzieć co mu z tyłka wystaje?? :D



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~AnonimowyGrzybiarz Podoba mi się    29.11.2009 @18:19:11
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~koipunk Podoba mi się    16.08.2009 @11:42:06
bardzo fajnie
~siekuku Podoba mi się    14.08.2009 @15:01:27
ma siusiaka? Oo
_______
zapraszam
~Ollaj Podoba mi się    09.08.2009 @17:32:50
Jak na pierwszy raz to fajnie
~arczi79 Podoba mi się    23.07.2009 @07:05:31
Fajnie w kadrze dobre światełko. Trochę za mała GO.
Pzdr.
~ArloCotty Podoba mi się    22.07.2009 @19:43:37
klawa mucha
_______
"Dziękuję słońcu za światło"
http://www.artista.za.pl
~gigs92 Podoba mi się    20.07.2009 @22:51:00
dzięki , ta mucha to też rewelka
~astroadamo Podoba mi się    20.07.2009 @20:50:16
Ładna skala . Ostrość prawie idealnie
_______
Zapraszam do oglądania moich zdjęć - http://www.astroadamo.digart.pl
~sylwiaxxx Podoba mi się    20.07.2009 @10:30:55
faktycznie mało ostra
~fakir62 Podoba mi się    19.07.2009 @15:43:19
ładnie
_______
"Ze wszystkich słów,które zna mowa, lub pióro na papierze znaczy
- najwięcej smutku w tych się chowa: ach gdybyż mogło być inaczej!"
Dean R.Koontz
~production Podoba mi się    19.07.2009 @13:04:37
moze kupa? :D
jak na poczatek to zdjecie super
~moczkos    19.07.2009 @11:55:38
w MAKRO liczy sie ostrosc,...glownie... :D
_______
badz soba,..bo jesli nie,.....to wlasciwie Kim jestes....? [moje]
sztuką może być nawet ziarnko piasku, ..ale musi byc 'pokazane tak' ..by zachwyciło obserwującego... [moje]
~ajzon Podoba mi się    19.07.2009 @08:13:42
obleśne
~GrzegorzFranek Podoba mi się    18.07.2009 @23:38:04
obiektyw trzymany w ręce, świetne makro wyszło, podziwiam...
~kris673 Podoba mi się    18.07.2009 @21:51:15
idzie w dobra strone
-magda16 Podoba mi się    18.07.2009 @20:38:46
Jak na początek to jest ok
~angelous Podoba mi się    18.07.2009 @20:37:02
niezłe
~sdd300 Podoba mi się    18.07.2009 @20:04:27
_______
no i ponad 14000 w obserwowanych
proszę o cierpliwość
jeżeli rząd coś nie zmieni to już za ok 35 lat odchodzę na emeryturę :D
~Stasiek066 Podoba mi się    18.07.2009 @19:55:25
O kurde takie makro to sam chciał bym robić i dotego to pierwsza praca chętnie dodam do obserwowanych żeby zobaczyć jak idą postępy
_______
Zapraszam do mojej galerii
~trynity    18.07.2009 @19:30:50
oooo jo joj a gdzie ostrośc uciekła ?
19 Ilość ocen
834 Ilość wyświetleń
18.07.2009 @19:23:23

wyróżnienia








© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt