Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Patrycja
fotografia  |  natura  |  HDR  |  kobieta  |  las  |  natura


Sesja na łonie natury z Asią,Patrycją i Gosią(stylistka). Na zdjęciu Patrycja o bardzo niskiej samoocenie...było ciężko, ale jestem zadowolony ;p zobaczymy czy inni też będą :D
Pozdrawiam



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Kozetti Podoba mi się    31.08.2009 @08:32:37
Nie złe łono. Fajna Panna + mój ulubiony deseń w kratkę :D
_______
... wszystko co ma ciemne strony ma też strony jasne ...
~zb Podoba mi się    30.08.2009 @09:57:18
super!! a modelka prześliczna- w koszuli to już w ogóle bosko A zdjęcie ma klimat i fajny centralny kadr
~kubalolski Podoba mi się    30.08.2009 @00:09:21
oo kurwa .. jak ona ma niską samo ocenę too oo kurde ! serio dziewczyno nie wstydź się jesteś sexi

aa samo foto bardzo udane !! podoba mi się
_______
bez emocji ... to nie to samo .... styl, flow , oryginalność ....
oceń ... pomóż .... doradź .... nie zostawiaj z gównem .
~TuNeR Podoba mi się    29.08.2009 @23:31:25
ładna :D
_______
. . .
~Inez91 Podoba mi się    29.08.2009 @23:30:50
taka laska ma niską samoocenę??? to co mają powiedzieć niektóre kaszaloty... :D
~janooo22 Podoba mi się    29.08.2009 @23:24:45
na 5 z plusem
_______
Chcesz się odwdzięczyć. Nie dziekuj oceń moje prace http://janooo22.digart.pl
~meelman Podoba mi się    29.08.2009 @23:22:41
Świetne
~jacekl Podoba mi się    29.08.2009 @23:22:39
Bardzo przyjemne.
~beztthug Podoba mi się    29.08.2009 @23:22:36
ładniutkie. modelka super
_______
Life goes on...take a photo!
^frankly Podoba mi się    29.08.2009 @23:22:35
piękna jest
_______
So far, so good.
~Zielosz Podoba mi się    29.08.2009 @23:22:35
możesz powiedzieć Patrycji że inni...tzn ja też jetem zadowolony...ładne zdjęcie... :D
_______
oceniłem Twoją pracę i miło by było gdybym przeczytał ocenę mojej również...
~armator Podoba mi się    29.08.2009 @23:22:11
dobre ujecie, modelka bardo ładna;d szkoda ze nie ma palców w prawej nodze ( mam nadzieje ze to przez ugięcie ich ) kolory swiatło kadr na tak
~KrystianL Podoba mi się    29.08.2009 @23:21:47
kobieta w samej koszuli...cóż może być bardziej spontanicznego i seksownego?
fajne ujęcie, świetnie wystylizowane
_______
popatrz, pomysl...popatrz jeszce raz...pstryk...zweryfikuj
~azja111 Podoba mi się    29.08.2009 @23:21:27
Jak dla mnie świetne! Fajnie oświetlone i bardzo ladny kadr ;]. Pozdrawiam!
~Matieuszek    29.08.2009 @23:20:51
Powiedz Patrycji, że trudno mi zrozumieć jej niską samoocenę!
_______
Zapraszam wszystkich wykopowiczów do grupy http://www.digart.pl/grupy/12359/wykoppl
~mite Podoba mi się    29.08.2009 @23:20:42
ekstra!! myślę, że teraz samoocena Patrycji trochę podskoczy do góry
~FyKy Podoba mi się    29.08.2009 @23:20:26
Jak najbardziej należę do grona zadowolonych
_______
...:::Reggae music is my salvation:::... <3
~Symbian Podoba mi się    29.08.2009 @23:20:01
Fajne
18 Ilość ocen
791 Ilość wyświetleń
29.08.2009 @23:19:16

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt