Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Waszka G 3d book
projekty  |  typografia  |  3d  |  książka  |  print  |  typo


"Życie ostre jak maczeta" 3d book. More: http://turedzky.pl/ - zakładka 3d book. Zapraszam



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~jacknoir Podoba mi się    27.11.2011 @20:19:21
świetna ta książka! tylko żeby cię nie znalazł potem bo na jednym teledysku wywozi hejtera do lasu i strzela mu w głowę :D
~rashell Podoba mi się    09.09.2011 @21:15:43
no nie :D
~Pums Podoba mi się    20.07.2011 @09:59:47
już w miniaturce, nie widząc tytułu od razu skojarzyło mi się to z waszka ge.
~Infoter Podoba mi się    18.06.2011 @02:32:25
książeczka konkret, bez żadnego ziewania
~Tukos    26.05.2011 @18:25:46
buahahahah dobre :D
_______
It is Better to Quest and Die then never have Quested at All
~majkelkoza    01.04.2011 @17:38:15
hahaha wypas ! "wjezdzam na ostro
~turedzky    04.02.2011 @10:39:22
tak
_______
turedzky.eu http://www.turedzky.pl
~06Roman    24.01.2011 @07:39:05
pirate bay + google ?
~sundesigner Podoba mi się    23.10.2010 @16:06:21
o kurwa, padne
~gorbant    20.09.2010 @12:23:20
nieźle ale co to ma być? :-P
_______
Nigdy nie zaprzestaniemy badać i poznawać. A u kresu naszego poznawania
dotrzemy tam, skąd rozpoczęliśmy I zrozumiemy to miejsce po raz pierwszy.
~DonKonrado Podoba mi się    07.07.2010 @14:44:48
_______
jest źle!czy nie?
+Trooper85 Podoba mi się    06.04.2010 @15:15:01
ja to pi...e, zdejmuje kominare!
_______
Like thunder from the sky...
~turedzky    23.10.2009 @23:46:31
dzieki! Pozdrawiam wspolautorke.
_______
turedzky.eu http://www.turedzky.pl
~Obeus Podoba mi się    23.10.2009 @23:32:55
Błyskotliwe i do tego przednio wykonane (gratuluję pomysłu z książeczką).
_______
Digartfolio http://obeus.digartfolio.pl
!bartekstefanowicz Podoba mi się    17.10.2009 @22:37:48
ha ha dobre!
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~iso    06.10.2009 @22:50:40
fajne całe portfolio.
^Ibrachim Podoba mi się    29.09.2009 @00:16:42
Mistrz
+lysyszyn Podoba mi się    29.09.2009 @00:00:42
Mogłoby być więcej nieco pokazane w Twoim portfolio (swoją drogą bardzo fajnie zrobione) ale rozumiem, że boisz sie wjazdu na chatę. I tak zajebiste
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~radiruci Podoba mi się    28.09.2009 @23:44:48
maczogłowygrawitacja, fajne to
12 Ilość ocen
1870 Ilość wyświetleń
28.09.2009 @23:42:44

wyróżnienia











© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt