Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Kur
projekty  |  wektory  |  ilustracja  |  kogucik  |  nadachu  |  pantone


...nowy temat...jeśli chodzi o wykonanie, tradycyjnie...szkice odręczne, skanowanie i CorelDRAW...
...Niech Się Podoba...(mam nadzieję...)...



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~golabpocztowy Podoba mi się    08.01.2011 @23:13:57
o kur..na świetne
~asiaq Podoba mi się    14.07.2008 @22:23:52
świetna perspektywa
~adelheid Podoba mi się    10.03.2008 @19:40:59
oo! fajne a kur troche jakby zdziwiony :D
~irga Podoba mi się    11.06.2007 @22:13:37
~Szymbro Podoba mi się    13.05.2007 @22:29:35
śliczne!
~witoldvargas Podoba mi się    11.02.2007 @00:30:23
Ten styl u ciebie podoba mi se najbardziej.
~paniAdams Podoba mi się    02.01.2007 @01:48:15
a to ci kogucik!
~KarolinaZieniewska Podoba mi się    03.12.2006 @10:09:03
na technice nie znam sie aczkolwiek b podoba ;]
kolory zwlaszcz
_______
الحب
~mrozek Podoba mi się    01.12.2006 @00:30:51
podoba sie podoba!
_______
-PUNK'S NOT DEAD-
To chuj, że na dupach mamy stare jeansy ale my to głos ulicy a nie elektryczne rytmy

http://www.freetibet.pl WOLNY TYBET!!!
~vielcerealny    30.11.2006 @23:31:26
dachówke jedynie bym dopracował i juz....kozacko
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~vielcerealny Podoba mi się    30.11.2006 @23:31:06
kur wa. jakie fajnie kur
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~HaRRyLP Podoba mi się    30.11.2006 @16:07:03
kolory, kształty, miasteczko
super :D
_______
ZAPRASZAM na
http://www.gigakompik.net GigaKompik.:.Wirtualny GigaPortal.:.http://www.gigakompik.net

Klik, , klik: http://s4.bitefight.pl/bite/c.php?uid=95091
~daboja Podoba mi się    30.11.2006 @01:54:39
zajebiste
~slawdoor Podoba mi się    25.11.2006 @22:56:32
rew
_______
cdn na sdd300 zapraszam :D
~rafalkami Podoba mi się    24.11.2006 @15:07:15
~fika Podoba mi się    22.11.2006 @20:34:53
fajne haha :D
~oela Podoba mi się    20.11.2006 @21:30:04
Super, bardzo mi się podoba. Świetna kolorystyka i ciekawy pomysł. Domki - rewelacyjne.
~gryzmol Podoba mi się    19.11.2006 @22:24:11
kolory bajkowe a ja nadal jestem dzieckiem. Dla mnie praca wysokich lotów.
_______
Cracked eggs, dead birds
Scream as they fight for life
I can feel death, can see it's beady eyes
All these things into position
All these things we'll one day swallow whole
And fade out again and fade out again
~Dariaa Podoba mi się    09.11.2006 @22:08:58
Bardzo pozytywnie, no i kogut pierwsza klasa .
~LukiS Podoba mi się    05.11.2006 @11:49:22
pozytywne bardzo...
_______
"Cykajcie pstrokatym mysla fotki i i..."
"Dzien, w ktorym poznam wszystko, bedzie dniem, w ktorym wszystko strace..."
~zyzio2000 Podoba mi się    05.11.2006 @01:34:06
świetne, normalnie rewelacyjne prace, a ta również spoko
_______
-lepszy świat-

Piszę co myślę,
zawsze prawdę!!!

KONSTRUKTYWNA KRYTYKA - tylko taka mile widziana!
~Conex    05.11.2006 @01:21:40
Sie podoba
_______
http://con3x.com con3x.com - portfolio graficzne
http://con3x.deviantart.com con3x.deviantart.com
~Conex Podoba mi się    05.11.2006 @01:21:37
Sie podoba
_______
http://con3x.com con3x.com - portfolio graficzne
http://con3x.deviantart.com con3x.deviantart.com
~Doktore1 Podoba mi się    02.11.2006 @10:50:20
Świetny styl masz!
_______
Zegar tyka. Wszystkich.
~Ishtar Podoba mi się    01.11.2006 @21:33:21
poprawia humor :D
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
1 2 Następna strona
35 Ilość ocen
3772 Ilość wyświetleń
26.09.2006 @10:28:49

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt