Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Paskudek ;)
fotografia  |  zwierzęta


Był ładny Kiciuś..
teraz jest Pajączuś
Ptasznik



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~mariolax Podoba mi się    28.02.2010 @22:02:20
ekstra
~Marii095 Podoba mi się    30.01.2010 @11:36:39
Jaki słodki . xDD
~marcin86 Podoba mi się    09.12.2009 @13:24:42
świetny pajączek super fotka
~Prophet79 Podoba mi się    07.12.2009 @22:30:14
_______
"To co widzimy i co nam się zdaje jest snem i snem pozostaje"
POZDRAWIAM. i zapraszam również do mnie. http://prophet79.digart.pl/
~grzegorzrynski    27.11.2009 @19:08:46
Kolega miala takiego, brał go na reke ja sie nie dalem namowic
~silvia07 Podoba mi się    23.11.2009 @19:37:06
Paskudek ... xDD
_______
"Wolę umrzeć niż być trendy." Kurt Cobain
~nynia1 Podoba mi się    23.11.2009 @17:19:19
+++
~jointina Podoba mi się    23.11.2009 @10:44:32
Fuj!
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~pysiaa Podoba mi się    23.11.2009 @09:14:59
fajne , ale tak naćkane.
_______
Zapraszam do mojej grupy wszystkich miłośników kwiatów :
http://www.digart.pl/grupy/12387/Kwiaty_-_to_kocham_fotografowac/
~TH3RION    22.11.2009 @22:45:43
jaki kurde paskudek ? dobry czochracz z niego oddaj mi go
_______
This deathbed is my home.
~tarentola    22.11.2009 @22:23:08
Śliczny kędzior
~tarentola Podoba mi się    22.11.2009 @22:23:04
Śliczny kędzior
~Kuba623 Podoba mi się    22.11.2009 @21:35:18
Uhh...ohydny ;]
+++
~kokosia18 Podoba mi się    22.11.2009 @21:25:36
bardzo fajny pajączuś
~jelonek55    22.11.2009 @21:24:51
Co to za zielone paskudztwo? Kompletnie niszczy kompozycje jak dla mnie
~ela00 Podoba mi się    22.11.2009 @21:23:21
Brachypelma albopilosum dla zainteresowanych. Bardzo ładna samiczka
~malyx555 Podoba mi się    22.11.2009 @21:23:01
fajny
_______
Najpierw pomyśl, potem zrób
~chrupacz Podoba mi się    22.11.2009 @21:22:39
+++++
_______
Czasami warto się zatrzymać aby to dostrzec, zobaczyć, pokochać.
Zapraszam do mojej galerii życząc pogodnego dnia nie tylko na niebie.


14 Ilość ocen
416 Ilość wyświetleń
22.11.2009 @21:21:34






© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt