Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Muzyka ryzyka...
tapety  |  abstrakcyjne


Taka tapetka ma błędy i niedociągnięcia wiec może mi pomożecie je wyłapać i ewentualnie podrzucicie pomysły na poprawki i zmiany??


// jedna zmiana... Heniu dostał Zuzie

imiona bohhaterów wymyśliłam razem z http://carotkaa.digart.pl/
dziekuje za pomoc Słonko ;*



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~aras219 Podoba mi się    16.03.2010 @23:48:06
pomysł ok. gradient w tle można zmienić (polepszyć krzywymi gradientu), wycięcie kart można poprawić zaznaczając feather dla zaznaczenia, nieokreślone żródło światła, przez co mała głębia, zwykły klik cienia w blending op. nic nie da, pobaw się suwakami na drugi raz.
ogólnie ok
_______
nie dziękuj, komentuj
~Wiele Podoba mi się    06.01.2010 @14:42:41
niesamowite
"Let's play poker baby"
~Carotkaa    29.11.2009 @21:15:23
oo jaki podpis hehe nie ma sprawy zawsze do usług moja Ty ;D ;*
~hary70 Podoba mi się    28.11.2009 @14:18:33



ps. poprawił bym jakość kart poza tym mi się podoba
~Jasia2828 Podoba mi się    28.11.2009 @13:52:27
tanecznie się zrobiło ++++++
~musstaffa Podoba mi się    27.11.2009 @21:59:28
fajne i takie wesole.. troche przeszkadzza to szare na kartach. malo realistyczne. ale za caloksztalt i pomysl rew
~szczepka Podoba mi się    27.11.2009 @21:44:48
A co tu poprawiać? bomba
~Fotoimpresje Podoba mi się    27.11.2009 @18:51:20
. Nie pomoge
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~Carotkaa Podoba mi się    27.11.2009 @14:00:04
no po prawej stronie trochę niewyraźne. Ale mnie i tak sie podoba bo przede wszystkim pomysłowo zrobione ;] i daje takie trójwymiarowe wrażenie jestem na TAK hehe :-D
~ficca Podoba mi się    27.11.2009 @13:49:11
Trochę niewyraźne, ale podoba mi się
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt