Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Rafael Ribello - Fashion
projekty  |  strony www  |  battle  |  fashion  |  graphic  |  moda


Graphic battle 03 :P.

Tekst wyciety z fotologu Louisini'ego: http://www.fotolog.com/louisini/
Dziekuje mu z gory, ze moglem sobie pogrzebac w jego fotologu . A na zakonczenie calosc uzytego wywodu X)
----------------------------------------------------
ne odpiraj dokler se vlak ne ustavi

Zaden tam haj-lajf, menadzery, biorowce,lokaty,inwestycje,teczki, limuzyny, decyzje,VIPy, szity, drinki.
Pozytywny subiektywizm czynny-swiadome odrzucanie chceci dotarcia do prawdy calkowitej.Nie ma jej.Zostala doglebnie zafalszowana.
Trawa na lace jest farbowana a kazde zdzblo ma numer seryjny. Jakis sku*wysyn na 180tym pietrze biorowca w Tokio czy Chicago podmienia mi wszystkie smaczki zycia, niuanse, szczegoly. Umieszcza je na allegro, wysyla cyfrowo w kosmos,pobiera dodatkowe prowizje, a panstwo naklada podatek.
Po drugiej stronie globu, w obozie pracy dzieci co ukradly bulke i wiezniowie polityczni produkuja mnie-fajnego, bez kompleksow, ambitnego, wygadanego, mlodego przyszlego czlowieka sukcesu.
Jednak towar nie trafia na podatny rynek.Moje akcje spadaja na leb.Inwestorzy sie wycofuja.Staje produkcja.W koncu postanawia sie zatopic na dnie morza 100tys plastykowych kukiel mnie.
Sa podejrzenia-cale przedsiewziecie od poczatku bylo lipne, zle sprywatyzowane. Powstaje komisja sledcza. Prezydent jednak nigdy mnie nie znal, Tymon Tymanski przejrzal na wylot przy pierwszym piwie. Nie jestem fajny. Jestem tania podroba, sowieckim agentem. Mam lupiez.
UOP znajduje mnie w lesie (tychy, paprocany)-pale sobie z kolega. A co ja pale?To czego NIE MOZNA! Wiec ide siedziec ale mnie wypuszczaja, po pol roku. Juz nikogo to nie interesuje,gazety milcza... wracam do lasu.
THE END

Stajemy sie banda indywidualistow uzywajacych tego samego schematu. Chlopaki i dziewczyny z reklam.
Zawsze Kolorowi.
Zawsze Lekko Szaleni.
Zawsze mlodzi.
Zawsze Pod presja.
Chyba jedyna rozsadna rzecz to porzadnie sie naj*bac, czego wam i sobie w nadchodzacej jesieni zycze.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~durer Podoba mi się    01.10.2006 @13:34:32
dolna lepsza
~klakiers    01.10.2006 @11:17:03
Dziekuje za komentarze i czekam oczywiscie na kolejne. Zmian postaram sie dokonac w najblizszym czasie.

Wersja finalna natomiast bedzie wzbogacona o ciekawe teksty autorstwa mojego ulubionego "alterpoety" (biografia projektanta itp.). Zapraszam do lektury gdy layout pojawi sie w wersji finalnej.
_______
Moje portfolio :: http://klakiers.digart.pl :: Zapraszam!
~Martek    01.10.2006 @10:34:57
Krawędzie wydają mi się trochę zbyt ostre i czcionki w menu bym ewentualnie zmienił, a tak jest całkiem nieźle. Czarna wersja rzeczywiście lepsza (biała wydaje się nieco pusta).
~bobiko Podoba mi się    30.09.2006 @23:34:35
proste i ciekawe
_______
http://www.bobiko.pl || blog.bobiko.pl || bobiko.blip.pl
~green    30.09.2006 @22:17:41
aaa i z czarnym tlem lepsze:P
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
~green Podoba mi się    30.09.2006 @22:17:05
zmien czcionke w menu a pozatym wszystko ine bardzo fajne

(skad wzieles foty?)
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
~KINGF    30.09.2006 @22:15:49
chyba powinno byc "behind the scenes" a nie samo scenes :>
3 Ilość ocen
1119 Ilość wyświetleń
30.09.2006 @22:09:39

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt