Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

zagdka
fotografia  |  abstrakcyjne  |  mewa  |  morze  |  przyroda  |  ptak


Czy mewa siedzi? Nie! Stoi... Gdyby siedziała, dyndałyby jej nóżki!



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~szkotka90 Podoba mi się    30.08.2008 @22:09:56
podoba mi sie mewa ale jakby jej dyndaly nozki to by tez fajna byla
_______
without wicked game.
~hacker Podoba mi się    18.10.2006 @23:02:42
ładne
też mam ptaszka u siebie
_______
Dom Wariatów Sp. z o.o.
~nocnaCma Podoba mi się    18.10.2006 @22:58:55
mila mewa- podoba mi sie.
~izzo Podoba mi się    18.10.2006 @22:55:11
haha opis pierwsza klasa a i fota niczego sobie
~EvaDanhofer Podoba mi się    18.10.2006 @22:55:06
Hm... zdjecie jest ok
~mojespojrzenia    18.10.2006 @22:49:58
nie widzię innego kadrowania tytaj. Statyczność ptaka kusiła mnie żeby właśnie tak centralnie go umieścić. Przyglądam się uważnie i jeśli pozostawić takie cięcię dołem - po belce na któej siedziała ptaszyna, nie ma sądzę, aby przezunięcie jej w bok dało dobry efekt. Jak dla nie byłoby za ciasno - duszno wręcz. Dlatego jest jak jest...
~mikos Podoba mi się    18.10.2006 @22:48:41
piekna! moja mewa patrzy wprost!
~tygrysik Podoba mi się    18.10.2006 @22:46:28
ok, tylko zbyt centralnie...
~mojespojrzenia    18.10.2006 @22:46:20
monstero - a rób co chcesz Czuj się jak u siebie...
~turkus Podoba mi się    18.10.2006 @22:43:51
mewy sa piekne! pozdrawiam
~monstero    18.10.2006 @22:42:03
a oceniac "dowcip" czy zdjecie?
~Piotlek Podoba mi się    18.10.2006 @22:41:31
swietne,bardzo sympatyczna mewa,no i technicznie bardzo dobre;]
pozdrawiam i zapraszam do mojich prac
_______
oceniłem Twoja praca?Oceń moja!! Twoja konstruktywna opinia bardzo sie liczy!
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt