Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

OnO
proza  |  obyczajowa


OnO
prosilabym o szczere oceny jesli mozna. dopiero zaczynam na digarcie i mozliwe ze szybko skoncze.... rzadko moje wypociny sa oceniane wiec ... wiec po prostu ja nie jestem obiektywna...



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~mgrjoint Podoba mi się    15.11.2011 @02:23:22
A jak to lekarstwo czeka na nas? Jak LSD szukać nie powinno się gdyż znajduje ono gdy gotowi jesteśmy, a może i z tym jest tak ooo...
~perception Podoba mi się    06.05.2008 @10:16:08
"Nicość w milionach , pustka w jednostkach."
"pragnienie czystego bycia"

te dwa fragmenty bardzo mi się podobają. całość bardzo pomysłowo ukazuje defekty ludzkości.
_______
a pogoda, jest najlepsza na nalot powietrzny.
~littleblack88 Podoba mi się    20.08.2007 @13:27:17
"lekarstwo na duchowe owrzodzenie"... "Nicość w milionach , pustka w jednostkach."... "Szukają czegoś co zaspokoi ich pragnienie czystego bycia."...
... pięknie ubrane w słowa...

Jestem pod wrażeniem....
_______
"Jednego serca! tak mało, tak mało,
Jednego serca trzeba mi na ziemi!
Co by przy moim miłością zadrżało,
A byłbym cichym pomiędzy cichemi..."

/A.Asnyk:"*** (Jednego serca! tak
~assarhadon Podoba mi się    27.07.2007 @21:13:29
Zbyt dużo równoważników zdań na tak zwięzły i hermetyczny tekst. Podoba mi się jednak. Być może dlatego, że sam poszukuję lekarstwa na "duchowe owrzodzenie". Albo inaczej: mam wrzody na sercu...Od niedawna.....
~anaemia Podoba mi się    06.01.2007 @22:02:27
_______
with the revolver in the bag.
~Vatra    24.10.2006 @08:31:26
hmm tytuł fajny i zgrywa się z tekstem. Dwie pierwsze częsci ok. Trzecia nie brzmi juz tak dobrze. Zamotałaś troszkę. Widzę w tym cos fajnego, ale musisz jeszcze popracować nad stylem. Pobawić się formą.
_______
Reklamacji nie przyjmuję.
~calmness Podoba mi się    23.10.2006 @19:46:31
Spodobało mi się. Moją uwagę przykuły takie "przeskoki" pomiędzy zwyczajnymi zdaniami, a samymi wyrazami. To nadało charakter tekstowi. Wprowadziło klimat, a o to właśnie chodzi.
W niedlugej treści udało Ci sie zawrzec słowa, które mogą zostac zapamiętane.

Co do digarta, to życzę powodzenia i równie inetresujących prac. Przede wszystkim dużo wytrwałości i odporności na krytykę, bo z tym stety badz niestety ma się często tutaj do czyniania. Jednak nie oceny i satysfakcją liczą się, a to, że w ogóle tworzysz, robisz to dla siebie i rozwijasz się.
Oby tak dalej
_______
To boldly go where no one has gone before.
~Anuka    23.10.2006 @19:41:49
Początek mnie zachwycił, ale na koncu sie zawiodłam... nie wiem czemu. Tak jakos....
~MaliciousAngel Podoba mi się    23.10.2006 @19:38:50
Szczerze,,, :
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt