Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Spirit of the sky
fotografia  |  scenerie  |  industrial  |  niebo  |  twarz  |  zachod


głęboka szuflada


__________________________________________
widzisz twarz na tej fotce? ostaw te prochy :P
a tak na powaznie to : siedze sobie dzis i obrabiam
tą fotkę zrobioną chyba z rok temu, bawie sie kolorkami,
kontrastem i nagle... podskoczyłam z krzesła bo zobaczyłam tą twarz
co sie okazało, to foto robiłam przez szybe autobusu i ktos się w niej odbił..czego nie widac było az tak bardzo na oryginale ale adrenalinka na moment podskoczyła ok koniec historii LOL
a zostawiłam bo fajie wygląda.. a co hihi



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Entiendo Podoba mi się    20.09.2010 @17:54:47
hehe widze twarz :P
_______
Im dluzej poznaje ludzi,tym mocniej kocham zwierzeta
~123456 Podoba mi się    25.03.2010 @21:06:53
rewelka
~OneDream Podoba mi się    25.03.2010 @20:59:44
PIĘKNE
~sylwer Podoba mi się    25.03.2010 @20:55:37
fajne
~wnovak Podoba mi się    25.03.2010 @20:55:10
fajne
_______
konstruktywna krytyka mile widziana, zapraszam do komentowania http://wnovak.digart.pl/
oraz na http://wnowicki.blox.pl/
~Siih Podoba mi się    25.03.2010 @20:55:09
Niezła historia
_______
A wokół huczy wspaniałe życie, rumiane jak rzeźnia o poranku.
6 Ilość ocen
328 Ilość wyświetleń
25.03.2010 @20:52:45






© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt