Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

A4 part.1
fotografia  |  architektura  |  audi  |  samochód


Audi A4 (B7), 2.0 TDI, 140hp (strasznie awaryjny silnik)



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~amiracleofnature Podoba mi się    19.05.2010 @22:22:11
piękna...
_______
Fotografuję - nie umiem, ale lubię
~GraffiM Podoba mi się    13.04.2010 @18:34:16
CZYSTO!
~street23 Podoba mi się    13.04.2010 @13:10:37
miejscówka ciekawa...pasuje
~MobileOperator Podoba mi się    12.04.2010 @00:40:05
ciekawie kontrastuje ściana
~Crismons Podoba mi się    07.04.2010 @18:44:00
bardzo bardzo mi się podoba
_______
Zapraszam do mnie
~PrzemaS90 Podoba mi się    07.04.2010 @09:54:16
Świetne zdjęcie
_______
Zapraszam do mojej galerii
'007 Podoba mi się    07.04.2010 @07:43:46
gratki nowej zabawki zdjęcie daje rade
~hodura Podoba mi się    06.04.2010 @23:53:21
fajne tło do idealności na tym poziomie przeszkadzają te krzaczki bez nich bylo by fest minimalistycznie brawo za refleksy na aucie, a raczej za ich brak, to winietowanie mogło by byc plynniejsze, mniej agresywne... ale ogółem 6/6 no i niezgodze sie z awaryjnoscia tego silnika, silnik poezja, moze ktos mial wadliwy lub pechowy... tak nawiasem
ostatnio edytowane: 2010-04-06 23:54:23
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~Gdynianek Podoba mi się    06.04.2010 @23:38:59
faajne tło
~adi775 Podoba mi się    06.04.2010 @23:34:00
prezentuje się świetnie +++
~dziobekrafciu Podoba mi się    06.04.2010 @23:32:38
fajny kadr...
_______
zapraszam do mnie
http://www.fotorafal.go.pl
12 Ilość ocen
572 Ilość wyświetleń
06.04.2010 @23:31:24

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt