Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Alternatywy 4
rysunek  |  komiks  |  alternatywa  |  komiks  |  polityka  |  rysunek


A pro-po wyborów - chociaż rysunek powstał (na konkurs Tele Tygodnia pt. "Telewizja" przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi, to temat nie stety nadal aktualny. Ten w okularach to Rokita (wiem że nie podobny), reszte powinniście rozszyfrować.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Pums Podoba mi się    23.09.2008 @10:35:33
własnie, nie mogłem rozkminić tego po prawej gdyby nie opis - nie wiedziałbym ...
~anemone Podoba mi się    04.05.2007 @14:33:16
aaaaaaaaa!
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~TROOPER Podoba mi się    29.12.2006 @23:50:09
podobieństwo zadziwiające, bardzo fajny styl
~pracownia11    09.12.2006 @00:50:54
No fajne!
_______
Zawsze można być miłym dla tych, którzy nas nic nie obchodzą- Oscar Wilde
http://pracownia11.pl/
~regenbogen Podoba mi się    01.12.2006 @15:32:08
idealne miejsce dla pomysłow owych panów
_______
latinorockabillyrebel
~bochemott Podoba mi się    26.11.2006 @23:48:03
podbobać się :D
^xulm    20.11.2006 @21:31:39
w końcu jakieś leciutkie karykaturki, aż się ucieszyłem!
bardzo fajne
~Bebzon Podoba mi się    16.11.2006 @22:21:45
hehe! ;]
~slawdoor Podoba mi się    16.11.2006 @09:48:58
wlasciwie to tylko ten pan w krawacie to ON reszta fakt mozna sie domyslic
_______
cdn na sdd300 zapraszam :D
~janostaw Podoba mi się    16.11.2006 @00:34:53
fajny styl
~cubansko    15.11.2006 @23:15:11
Andrzej - za nim stał się mulatem.
~RATTT Podoba mi się    15.11.2006 @15:18:00
Świetne
_______
Chwyć za ster i mocno steruj statkiem który jest z papieru . . .
^szkockakrata Podoba mi się    15.11.2006 @08:52:43
ryje takie, że łomatko - jak to powiedział kiedyś Janusz Korwin-Mikke "wybór między dżumą a tyfusem" :P
_______
25 plus VAT
~grasuw Podoba mi się    14.11.2006 @23:16:10
śmiszne takie
_______
http://www.grasuw.weebly.com - stronka moja
~Offfca Podoba mi się    14.11.2006 @22:53:33
^PsiaQ Podoba mi się    14.11.2006 @22:38:02
piękne chłopaki :DD:D
_______
miejsce na Twoja reklamę
14 Ilość ocen
1127 Ilość wyświetleń
14.11.2006 @22:26:39

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt