Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

CAB#6 Bio-Tech Equipment
grafika  |  concept art  |  battle  |  CAbattle06  |  koncept


Concept na CAB#6: Bio-Tech Equipment

Jest rok 2229.... Obca cywilizacja nawiązuje kontakt z Ziemią. Trzy dni później tajemniczy wirus dziesiątkuje populacje Ziemi...zaczyna się Inwazja obcych. Jednak nie wszystko jest stracone ... w magazynach wojskowych znajduje się klucz do przetrwania ludzkości...coś co może dać ludziom szanse na przetrwanie.

na zrzucanych na miasto ulotkach propagandowych czytamy:

...Oto i jest: wszepiany pod skórę pasozyt rozwija sie szybko, zapewnia psychiczna wiez z innymi "zarazonymi" pasozytem, jednoczesnie maska zapobiega zainfekowaniu mózgu[ponoc- dop. red.]... W krotkim czasie dowolna grupa nieprzeszkolonych cywili moze stac sie silna armia walczaca jak jeden organizm! Dołącz do nas! Uratuj świat!



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
^jacek79 Podoba mi się    03.08.2016 @08:47:08
~perfectxsanxdrag Podoba mi się    11.08.2009 @10:08:12
lubietakie.
~Negra Podoba mi się    22.05.2009 @00:34:49
dobre :D
_______
"Nie ważne jak o Tobie mówią - ważne, żeby mówili" :D
~Kail Podoba mi się    06.10.2007 @12:22:59
...
~LaChupaCabra Podoba mi się    21.05.2007 @18:19:59
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~Tytanowy Podoba mi się    07.04.2007 @18:18:00
leeee....mozna ..ale niekoniecznie powinno sie takie rysowac...sam juz niewiem ja narysowalem "czerwonego"......ale to bylo raz..
-zrastrowany Podoba mi się    27.03.2007 @18:46:40
bardzo dobry concept. domyslam sie ze globalne ocieplenie nastapilo szybko skoro ludzie maja na golasa paradowac
~batyskaw Podoba mi się    17.03.2007 @21:02:23
he. dobre. ;D
_______
Fotografia- http://www.batyskaf.digart.pl
~Kaspah Podoba mi się    12.02.2007 @23:47:15
Świetne. sie mnie podoba.
~MysteryofAlbesila Podoba mi się    20.01.2007 @09:23:45
bardzo
~Qbosh Podoba mi się    18.01.2007 @23:27:33
Bardzo ciekawa praca, jak i jej opis! Przywodzi na myśl Quake'a II i długie godziny, spędzone na walce w industrialnych zaułkach Stroggos
~joni Podoba mi się    05.01.2007 @02:44:16
swietna praca- gratuluje- urzekła mnie swoją formą i przekazem- czy to nas czeka??
~alkemique Podoba mi się    02.01.2007 @16:18:03
najs
_______
"Kto nam podskoczy...temu szabla między oczy!"
Szcze Lachy nie vmelry!
~ROSAart1 Podoba mi się    21.12.2006 @03:18:10
+
~pimpek Podoba mi się    23.11.2006 @01:12:40
hahaha, no masakra
~CuloVafant Podoba mi się    21.11.2006 @16:54:32
fajny...tylko ten bio-tech equipment spadl na drugi plan i calosc wyglada jak poprostu koncept postaci...co rzecz jasna nie zmienia jak najbardziej pozytywnego odbioru arta
_______
Who are you?
I am the enchanting wizard of rhythm.
Why did you come here?
I came here to tell you about the rhythms of the universe.
!bartekstefanowicz    19.11.2006 @10:38:51
pomysł tendencyjny; trochę już opatrzony (maska+macki+quasi-nazi klimat); lekkie braki w anatomii (niepotrzebnie pewne partie powiększasz np dłonie czy stopy; próbuj rysować bardziej poprawnie ale w klimacie); rysunkowo również do dopracowania.

ogólnie nienajgorsze ale i nie powala.
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
!JakkaS Podoba mi się    19.11.2006 @10:13:16
Fajny pomysł, choć prezentował by sie pewnie lepiej gdybyś poświecił na niego więcej czasu. Cały rysunek jest ok, jedyne co drażni oko to fakt, że głowa jest 2 razy mniejsza niż stopy..hehe...ale w sumie to szczegół.
~dziadus Podoba mi się    18.11.2006 @12:13:30
1.
~ZUKU Podoba mi się    18.11.2006 @02:08:51
;]
_______
Ludzie układają słowa tak, by te ich uprawiedliwiały.
!Xysztof Podoba mi się    17.11.2006 @23:22:48
~Ewelinchen Podoba mi się    17.11.2006 @13:23:22
ale ma prychole na obojczykach
~ardanis Podoba mi się    17.11.2006 @11:09:22
lubie pracki w takim stylu..do tego jeszcze pro wykonanie..mm
_______
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!
~kuba06 Podoba mi się    17.11.2006 @10:05:26
leweracja panie złoty leweracja
_______

~palarek Podoba mi się    17.11.2006 @00:22:28
1 2 Następna strona
31 Ilość ocen
1922 Ilość wyświetleń
16.11.2006 @18:22:43

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt