Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Who You gonna call?
projekty  |  reklamowe  |  design  |  portfolio  |  redkroft  |  website


http://www.redkroft.com

Today is the very expected day. New portfolio in the web, new Redkroft. We started our new history in a newly opened office in the centre of Warsaw, ready for challenging projects and new cooperation. We hope that you like our new website.

More updates soon...

http://www.redkroft.com



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Pogo86 Podoba mi się    28.02.2014 @15:30:03
_______
SMS - Secesja, Minimalizm, Surrealizm
~barones Podoba mi się    15.01.2014 @00:17:28
~felek72 Podoba mi się    15.06.2011 @01:47:04
...
_______
Mariusz Foltak
~xjaca Podoba mi się    27.10.2010 @13:19:51
~toczekulezgnoju Podoba mi się    12.09.2010 @18:52:36
konkret !
+redkroft    11.09.2010 @03:22:18
dzieki ormo piąteczka
dzieki wszystkim za wsparcie. A do samego ITI wyslemy nawet podziekowania pocztą
~opos    11.09.2010 @00:39:12
a ty Krzychu to sie nie odzywaj bo pewnie przytuliłeś co najmniej 100 FRT za wrzucenie tego na DD :p
+ormo Podoba mi się    11.09.2010 @00:33:44
-VicenteDelBoschque Podoba mi się    10.09.2010 @23:52:04
niezłe nieźlarstwo.
+crislabno    10.09.2010 @23:40:09
@neverdone - po co bratku strzepisz jezyk
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
+lysyszyn    10.09.2010 @23:31:00
Gratuluję. Portfolio jest tak przemocarne, że to była tylko kwestia czasu aż się pojawi tu i pewnie w wielu innych miejscach wyróżnione.
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~szczuba    10.09.2010 @23:25:21
niezła reklamówka ...
; ]
_______
folio >>> http://www.grubytyp.net <<<
~Neverdone    10.09.2010 @22:22:02
Hehe inglisz pojawia sie z tego wzgledu , ze klienci sa nadal glownie z poza granic kraju
_______
http://neverdone.deviantart.com/ <--- galeria na deviancie, nieco bogatsza.
~centy    10.09.2010 @21:28:19
tez zgadzam sie po troszq z kisielem. taka krypto reklama.
moze gdyby nie tez zapraszajacy na site podpis mialbym lepszy odbior.
no i ten inglisz....ju lont to impres mi?? szol mi lot ju got bejbi.
~kuduaty    10.09.2010 @21:24:02
Ewidentna reklamówka.
_______
"Have no fear of perfection -- you'll never reach it."
Dal?
+redkroft    10.09.2010 @20:57:02
tez uwazamy, ze jest slabe. Na miniaturze jeszcze w miare daje rade, ale po powiekszeniu jest totalna lipa.
ostatnio edytowane: 2010-09-10 20:57:16
_______
http://www.redkroft.com
~seemydecay    10.09.2010 @20:54:17
yyy
~polik Podoba mi się    10.09.2010 @20:42:59
.
~Neverdone    10.09.2010 @20:30:57
Dla osob pokroju GrJ o kisielu666 nie mowiac ktory najwyreazniej ma calkiem pokazny asortyment teorii spiskowych na kazdy temat ( swoja droga dzieki stary dawno tak nie plakalem ze smiechu ) informuje, ze moim zdaniem jest to DD za portfolio nie za konkretny obrazek do jasnej cholery wiec hold Your horses kids.
_______
http://neverdone.deviantart.com/ <--- galeria na deviancie, nieco bogatsza.
^LukaszNycz    10.09.2010 @19:31:59
Gratuluję.
~GrJ    10.09.2010 @19:27:09
co to kurwa jest???????????????????????????????????
~Hype    10.09.2010 @19:15:59
kisiel odbij typie bo skillsow ci brak a glupoty opowiadasz
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~STEES Podoba mi się    10.09.2010 @18:48:20
wyk*rwiaste !
~kisiel666    10.09.2010 @18:32:16
graficznie miod//charakterystyczne//forma prosta//kolorytyka stonowana a za razem przykuwajaca uwage//logo sensowne//typo takie jak cza//reasumujac graficznie w pyte//nie kumam tylko czemu firma z Polska reklamuje sie na portalu typu digart na dodatek po angielsku, strona po angielsku//tematu j. angielskiego nie chce mi sie rozwijac bo jest zbyt smieszny natomiast pojawilo sie tutaj wazne slowo "reklamowac"//jaki interes ma ITI (poprzez grupe onet) zeby reklamowac firme redkroft//a jezeli ktos uwaza ze to zbieg okolicznosci albo przypadek to raczej jest smieszny//z digartem dzieje sie cos b. niedobrego//bo co maja na celu takie dzialania - promowanie digitalartu czy pozycjonowanie konkretnych firm//powiem w stylu redkroft Ci ktorzy wybraliscie to jako digart dnia - W A K E U P!!!
~DreamMaker    10.09.2010 @18:05:18
No. W końcu zostało nagrodzone. Gratuluje.
_______
Webdesigner.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
104 Ilość ocen
10230 Ilość wyświetleń
21.07.2010 @21:49:58

wyróżnienia














© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt