Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Przystań
fotografia  |  fotomontaż  |  kolej  |  Łódź  |  tory


tory temat oklepany ale postarem sie je (tzn to zdjecie ) przetworzyc aby choc troche powialo nowoscią



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~xilomen    09.05.2008 @09:19:07
hehe, pan bogumi powinien wybrac sie do ciemni ale takiej prawdziwej, nie cyfrowej tudziez labu i winien zobaczyc co w ciemni fotograf moze zrobic z negatywem, naswietlaniem i pozniej jakie sztuczki mozna stosowac podczas wywolywania zdjecia...
_______
Masz ? My też: http://www.digart.pl/grupy/5048
Grupa: TOR POZNAŃhttp://www.digart.pl/grupy/7380
Nie używam Photoshopa, robię szczere zdjęcia.
~Bogumi Podoba mi się    07.05.2008 @23:44:13
O, to jest niezłe. Byłoby jeszcze lepsze gdybyś robił takie zdjęcia nie prztwarzając ich. Kiedyś nie było komputerów i wielu bajerów, a zdjęcia do dziś są rewelacyjne.
~Kazik160 Podoba mi się    27.10.2007 @12:44:30
super
~infected Podoba mi się    21.10.2007 @13:28:14
z klimatem
~teleranek Podoba mi się    30.04.2007 @19:23:30
milo...
pozdrawiam
~Najezony Podoba mi się    30.04.2007 @18:28:19
aż śmiedzi tą nowością

no nawet bardzo dostateczne
~Frieda Podoba mi się    26.04.2007 @18:03:01
na tak..
_______
Jeśli nie istnieję dla samej siebie,
któż istnieć będzie dla mnie?
Jeśli istnieję tylko dla siebie,
kimże jestem?
A jeśli nie teraz...to kiedy??
~marci Podoba mi się    15.04.2007 @18:12:01
klimat.
_______
Dzień ma dwadzieścia cztery godziny i nieskończoną ilość chwil.
~Aksamitka Podoba mi się    21.01.2007 @14:49:09
dobry temat ... ładny nastrój ...
~augiasz    05.12.2006 @23:14:18
Nie...nowoczesne podkłady betonowe i stylizacja retro? Po co?
~Madleyn Podoba mi się    03.12.2006 @10:59:53
troszk eświarzości al enie za dużo, zmięte nei wiem może tak miało być i ta plama na środku:P
_______
ChillOut
~DarKu Podoba mi się    01.12.2006 @14:24:33
Może i oklepany, ale w takim wydaniu. Nawet ten beton nabiera walorów. Odmładza?...
~Piotlek Podoba mi się    30.11.2006 @23:05:40
Zdjecie nie wyglada na takie od ktorego wiej nowoscia,ale wedlug mnie pomysl jak najbardziej super;]
pozdrawiam
_______
oceniłem Twoja praca?Oceń moja!! Twoja konstruktywna opinia bardzo sie liczy!
^arturkulig    30.11.2006 @18:12:58
mam nadzieję że nie obrazisz się za to że oceniłem na dobre. To nie znaczy że czegoś tu brakuje albo jest złe w jakimś stopniu, ale na bdb to jeszcze nie zasługuje
^arturkulig Podoba mi się    30.11.2006 @18:11:46
;]
~37procent Podoba mi się    30.11.2006 @13:02:52
ty tez sie troszke pobawiles
~rozkoszna Podoba mi się    29.11.2006 @21:37:08
szczegolnie ten tworzacy sie 'wzorek' ;>
~seniorre Podoba mi się    29.11.2006 @15:45:42
fotomontaż świetny
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~magdalenas Podoba mi się    29.11.2006 @15:05:17
łuu iście nowoscia powialo fajne bardzo
~marisia Podoba mi się    29.11.2006 @14:07:21
swietna stylizacja
~EyesWideOpen Podoba mi się    29.11.2006 @14:05:48
genialne
~Entiendo Podoba mi się    29.11.2006 @14:04:35
!!!!!!!
_______
Im dluzej poznaje ludzi,tym mocniej kocham zwierzeta
~FilipFalinski Podoba mi się    29.11.2006 @14:02:28
Takie tory pojawiają się codziennie! Już mam ich dość!

Dlatego tym bardziej się cieszę, kiedy widzę taką fotę Brawo! :D
_______
Digart umarł.
~k3k Podoba mi się    29.11.2006 @14:00:49
fajnie to wyszlo mogloby byc troszke ciemniejsze jak dla mnie ale i tak bmsp
~sylwiaadamczuk    29.11.2006 @13:59:20
wygląda jak guma
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt