Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Dante
rysunek  |  fantasy  |  Dante  |  Demon  |  DevilMayCry  |  Wojna


Na podstawie gry Devil May Cry. Tak jak obiecałam najnowszy rysunek. Coś mi się popsuło i musiałam zamieścić ją tu jeszcze raz.

Polecam grę świetna.

Ołówki 3H, H, HB, 2B, 4B, 6B, 8B



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~sierz    19.08.2010 @18:11:51
Nie wiem, co mają lekcje rysunku do rozumienia mojego komentarza. Starałam się używać ogólnie znanych słów, żadnych fachowych określeń, czy terminów, i mam wrażenie, że udało mi się to. Napisałam również bardzo konkretnie, co robisz źle. Nikt nie mówi, że proporcje i światłocień mają być idealne u osoby początkującej, ale dobre mogą być u każdego.

>Obcowanie z takim rysunkiem zaczełam stosunkowo niedawno (...)
Z takim, to znaczy jakim? Dopiero rok temu spotkałaś się pierwszy raz w życiu z proporcjonalnym rysunkiem?
_______
Vse idet po planu.
~Liriel194    19.08.2010 @16:15:58
Aha, praktycznie nie zrozumiałam niczego co tu napisałeś, pewnie dlatego, że nigdy nie uczęszczałam na lekcje rysunku, ale dzięki za dobre rady, na pewno zwrócę na to uwagę w przyszłości, na razie chciałam się tylko sprawdzić i dowiedzieć konkretnie co robię źle. Do idealnie proporcjonalnego rysunku z idealnym cieniowaniem u mnie to jeszcze długa droga. Obcowanie z takim rysunkiem zaczełam stosunkowo niedawno, mniej więcej ponad rok temu nie dłużej także potrzebuję jeszcze czasu aby dopracować takie szczegóły.
_______
Town called hypocrisy
~sierz    18.08.2010 @21:29:08
Pierwszą rzeczą, na której skupia się wzrok nie jest twarz ani broń, a łokieć lewej ręki postaci. Jest zbyt okrągły, wcięcie jest zbyt głębokie, całe ramie natomiast jest nieproporcjonalne i zbyt wątłe w stosunku do reszty ciała. Przedramię wydaje się również być nieproporcjonalne do całości ramienia - jest zbyt długie, a rękaw kurtki kpi sobie z grawitacji. Prawa dłoń byłaby całkiem niezła, gdyby palce nie sprawiały wrażenia, że mają kilka dodatkowych stawów. Przedramię prawej ręki wygląda na nienaturalnie wykręcone, głównie z powodu niewprawnego cieniowania. Broń natomiast wygląda, jakby zwężała się ku lufie, linie nie są proste, a chyba powinny być. To również, jak podejrzewam, wina cieniowania. Jak już przy nim jesteśmy: nie wiadomo, z której strony pada światło, a to podstawa podczas nakładania cieni. Źródło światła teoretycznie znajduje się po naszej lewej stronie, mniej więcej na wysokości łokcia postaci, ale cienie na twarzy i włosach mówią zupełnie co innego. Kurtka natomiast jest wycieniowana, jakby światło padało z przodu, z wysokości brzucha postaci. Żadna z tych opcji nie może być słuszna, bo koszulka pod kurtką wyraźnie mówi, że światło pada z naszej prawej strony. Warto przed rozpoczęciem cieniowania ustalić punkt świetlny, to znacznie ułatwia sprawę.
_______
Vse idet po planu.
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt