Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Oni, LEGO. 01
fotografia  |  różne  |  50d  |  człowiek  |  LEGO  |  zamek


Zenek! Chodź! Pokaż Digartowiczom jaką nam chatę postawiałeś!



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~justynagdula1 Podoba mi się    19.02.2011 @13:19:42
+
_______
Mile widziane wskazówki, komentarze i ocenki do zdjęć. pozdrawiam
~ospisak Podoba mi się    29.11.2010 @18:10:22
mam słabość do ludzików lego na zdjęciach... ale i plus za pomysł
_______
więcej moich zdjęć tutaj --> http://www.facebook.com/pages/Spisak-photography/134495846598125 . polub to
~rysio21 Podoba mi się    26.11.2010 @14:54:03
Heh dobry pomysł. Pozdrawiam
_______
Twórczość każdego z nas jest cenna chociaż niektórzy nie potrafią tego docenić.
~majoszek Podoba mi się    18.11.2010 @15:03:05
jest forteca Kreatywnie!
~more Podoba mi się    17.11.2010 @10:05:16
~martabutterfly Podoba mi się    15.11.2010 @20:46:21
Paranoicznie fantastyczne!
_______
"Pewnego dnia trzeba będzie oficjalnie ogłosić, że to, co nazywamy rzeczywistością, jest jeszcze większą iluzją niż świat marzeń sennych" S.Dali
~kuba5536 Podoba mi się    15.11.2010 @17:55:01
Większa przesłonka tak mi się wydaje, bo pomysł spoko, ale On wygląda jak by czuł się nierywaźnie
_______
Jeżeli podobają ci się moje prace to dodaj mnie do obserwowanych...z dnia na dzień będa one lepsze...
~KaaCho Podoba mi się    15.11.2010 @15:45:02
dobre!
~wariatka0 Podoba mi się    15.11.2010 @14:43:12
super pomysł i wykonanie
~miirex Podoba mi się    15.11.2010 @14:26:14
fajni goście
_______
Uśmiechnij się życie nie jest Twoim wrogiem ...
~bodoom Podoba mi się    15.11.2010 @13:56:22
Bardzo fajne! Jest pomysł, jest humor....i domieszka sentymentu....
~kandzus1 Podoba mi się    15.11.2010 @13:34:43
fajne na max)))) zenek sie nadygal zeby taka chawire wystrugac ))
ostatnio edytowane: 2010-11-15 13:36:13
~jacek314 Podoba mi się    15.11.2010 @12:39:36
Oryginalny pomysł Świetna głębia...
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~lukas18 Podoba mi się    15.11.2010 @12:27:42
brawo za pomysł hehe
_______
>> Panasonic Lumix DMC FZ-18 <<
:D
* Legnica *
~jamer Podoba mi się    15.11.2010 @11:40:01
Luska ma niezla szrame
zapraszam do grupy lego
http://www.digart.pl/grupy/14858/Lego/
_______
zwykle w tym miejscu pojawia sie jakieś pseudofilozoficzne pierdolenie , lub autoreklama
~inandoutoflove Podoba mi się    15.11.2010 @11:34:50
hehe, pomysłowe
_______
death is peaceful, easy. life is harder.
~Lisowczyk Podoba mi się    15.11.2010 @11:28:23
O super bardzo mi się podoba pomysł no i wykonanie!!!
Pozdrawiam serdecznie!
_______
Wiem, że nie jestem dobry, ale uczę się.
Oceń moje prace, powiedz co źle co dobrze będę wdzięczny.
+liil Podoba mi się    15.11.2010 @11:27:43
"Ona i on, niebo i grom, losów ciągła zmienność..."
_______
iGenio y figura hasta la sepultura! (S. Dali)
~Panteon Podoba mi się    15.11.2010 @11:24:56
hehe dobre
~xreggae92x Podoba mi się    15.11.2010 @11:24:28
<brawo> :D
~Stinky87 Podoba mi się    15.11.2010 @11:23:45
Świetna praca :D
~Boobic Podoba mi się    15.11.2010 @11:20:49
Fajne. Dobry pomysł z tym tłem
_______
Sex ist ein Schlacht, Liebe ist Krieg...
25 Ilość ocen
1204 Ilość wyświetleń
15.11.2010 @11:17:19

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt