Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Mazda Rx7
rysunek  |  inne  |  dziewczyna  |  Mazda  |  rysunek  |  samochód


Kolejna praca, tym razem Mazda Rx7

Format A4
Ołówki 5H 2HB 3B 5B 8B
17h bazgrania

Sorry za fote ale nie jestem w stanie zrobić lepszej, w każdym bądź razie w rzeczywistości wygląda o niebo lepiej ;D

Pozdro :DDD



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~wygibany Podoba mi się    26.10.2012 @23:59:06
coś jest tu za bardzo zamieszane ... ale w szczegółach OK
~gemox    21.10.2012 @11:13:27
niepodobamisie
~Mirella1 Podoba mi się    12.08.2011 @11:44:11
Pracochłonna....
~Kuba96 Podoba mi się    04.05.2011 @16:51:35
+++
_______
'Volkswagen, a co to kurwa jest?'
~Mast1 Podoba mi się    29.12.2010 @13:47:58
Wszystko fajnie, tylko ta pani trochę za wysoka
_______
Nie oczekuję zachwytów ale konstruktywnej krytyki i wskazówek.
~michal1990    28.12.2010 @19:23:30
ładnie się prezentuje.. szkoda że przy powiększeniu jest jakby zamazany.. twarz dziewczyny mogła by wyrazniejsza i jakoś nie przemawia do mnie to co znajduje się za samochodem.. troche przesadzone
_______
zwyciężyć mogą tylko ci, którzy wierzą, że potrafią!
~DrunkenDevil    28.12.2010 @18:52:16
tematyka tak strasznie do mnie nie trafia, że boję się oceniać szkoda, że fota taka kiepska, bo praca wygląda na niezłą
_______
Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie pozdrowili i życzę wielu pozdrowień!
~theMLC    28.12.2010 @17:05:57
auto momentami zginelo w tle :/
_______
Stripes4Life
~Swistak245 Podoba mi się    28.12.2010 @14:16:06
Znam zdjęcie, z którego rysowałeś. ) Naprawdę nieźle Ci wyszło ] , ale twarz tej laski troche rozmazana...
5 Ilość ocen
1394 Ilość wyświetleń
28.12.2010 @14:04:46

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt