Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

HUSSAR concept
projekty  |  wzornictwo  |  hussar


Koncepcja bojeru przyszłości. Napęd stanowi żagloskrzydło umożliwiające żeglugę z zawrotną prędkością ponad 120 km/h. Sterowanie odbywa się z pomocą kierownicy z przyciskami regulującymi kąt natarcia skrzydła względem wiatru oraz wychyleniem zintegrowanych klap krokodylowych. Wyświetlacz pokazuje aktualny rozkład ciśnień dla środkowej sekcji płata i informuje o optymalnym kącie natarcia. Ostrzega przed oderwaniem strug (Stall alert (TM) ).
Na wyświetlaczu znajduje się również informacja o aktualnej pozycji GPS oraz szybkości chwilowej.

Wdrożenie możliwe ok. 2050 roku, gdy komputery będą jeszcze mniejsze, lżejsze i bardziej wydajne by przetrawić masę danych o parametrach (jeszcze żeglugi, czy już ,,lotu'' ? ).

Wychylenie klap odbywa się hydraulicznie. Cały mechanizm ukryty jest w pomarańczowych paskach w pobliżu krawędzi spływu.




komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~zbieraj    20.03.2011 @03:46:35
1. Dużo opisu, ale nie ma to przełożenia na pokazanie tych elementów. To tak jakbyś się usprawiedliwiał z tego, że tak mało się narobiłeś .
2. Taka i bardziej zaawansowana technologia istnieje i nie jest to są to wcale kosmiczne rozwiązania. Komputery wielkości 5 calowego wyświetlacza LED potrafią obecnie przetwarzać naprawdę skomplikowane procesy używane w inżynierii mostów czy innych tego typu obiektów.
3. Wychylenie klap - jedyna rzecz, którą można dostrzec na wizce. Popracuj nad resztą. To tak jakbyś powiedział klientowi: "wie Pan tu będzie to, to i tamto, ale musi pan uwierzyć na słowo, bo nawet nie chce mi się szkiców wykonać by Panu pokazać o co mi chodzi" .
_______
Oczekujesz czegoś od innych? Najpierw oczekuj czegoś od siebie
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt