Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Czarna surykatka
fotografia  |  zwierzęta  |  kot  |  kotka  |  mieczysława  |  surykatka


Czarna surykatka Mieczysława, odrzucona z reklamy wedla za kolor sierści.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~askamar1 Podoba mi się    17.01.2013 @20:43:08
hehe
~ziarnonienawisci Podoba mi się    18.01.2012 @12:11:33
Jak surykatka, dokładnie :D
_______
"I spływam po policzkach Twych tysiącem pocałunków zaklętych w małe krople..."
~Inamourada Podoba mi się    21.12.2011 @00:59:09
To samo miałam napisać
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~KostkaXcukrU Podoba mi się    05.07.2011 @13:31:13
patrze na Mieczysławę i na tło, i przypomina mi się taki wierszyk :
'If a body meet a body,
Comin' thro' the rye,
If a body kiss a body,
Need a body cry?'
_______
Kostkę Cukru do kawy?
Let the sunshine ? let the sunshine in!
~PostedDrugs Podoba mi się    01.07.2011 @19:04:06
ale ci się udało fajna Miecia:D
~Salama Podoba mi się    20.06.2011 @19:27:11
Haha, celny strzał!
~Magda555 Podoba mi się    13.06.2011 @23:02:55
++++++
~loleror Podoba mi się    16.04.2011 @17:11:49
ciekawe
~appocalypsa Podoba mi się    15.04.2011 @19:15:41
no naprawde jak surykatka ^^ dobry jest
_______
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego." - Ruth Bernhard
~magnumm Podoba mi się    08.04.2011 @19:29:38
oj, jaka kochana! :D
~lewek09 Podoba mi się    06.04.2011 @12:20:30
Stanął jak surykatka....
~kaczka555 Podoba mi się    06.04.2011 @00:34:45
heeh dawno kolegi nie było ...
;D
_______
~andros52 Podoba mi się    05.04.2011 @20:28:52
kot wartownik
~kokosia18 Podoba mi się    05.04.2011 @20:10:30
genialne ujęcie,hehe opis świetny
~gredzia    05.04.2011 @16:36:43
Fajne.
_______

---------------------------------------------------------
Rewelacja za rewelację ???

NO THANKS
~ciusiek1987 Podoba mi się    05.04.2011 @16:30:54
hehee:D
~sloniasty    05.04.2011 @16:30:50
wedlowi rasiści!
+liil Podoba mi się    05.04.2011 @16:28:08
_______
iGenio y figura hasta la sepultura! (S. Dali)
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt