Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

deep freq (4/5)
projekty  |  3D  |  car  |  concept  |  deep  |  freq


Ujęcie tylne w eksperymentalnym kadrze.
Przed końcem trochę konkretów, o które pytaliście:
- samochód 3 osobowy, chociaż tak na prawdę zrobione pod 1 osobę siedzącą centralnie
- długość 347 cm
- szerokość 250 cm
- rozstaw osi 242 cm
- wysokość 108 cm
- koła 65 cm średnica, felga tylko R11 (jakie złudne?)
- samochód bardzo lekki (dużo części w karbonie) ale nadrabia dociskiem spojlera, a tylna oś napędowa dociążona skrzynią i silnikiem.
Konstruktorem nie jestem ale samochód ma koła prawie na kwadracie, więc powinien być mega przyczepny, do tego bardzo nisko środek ciężkości dawałyby mu oryginalne wrażenia jezdne
Zostaje jeszcze jeden render, mam nadzieję że się spodoba, ale to niebawem.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Prezesina    21.08.2011 @13:32:29
ale tył kompletna kaszanka (renderu nie oceniam).. bez pomysłu niczym zdjęte z ferrari testarossa, a z tymi nadkolami moim zdaniem wygląda komicznie
_______
Nie mam czasu na zastuj, nie mam czasu na jedzenie ale mam w chooj czasu na siedzenie i palenie.
~krzysztofkoczera Podoba mi się    08.08.2011 @12:37:12
Lux freq!
~BARUdesign Podoba mi się    08.08.2011 @09:28:08
+
~bmwmaniac Podoba mi się    07.08.2011 @19:54:54
tego chyba jeszcze nie zrobił nikt
ciekawie, najlepsza część modelu
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~hacker Podoba mi się    07.08.2011 @18:56:47
fajna maszyna
do tego niższa i przewiezie więcej niż moje auto
_______
Dom Wariatów Sp. z o.o.
-mnichu73 Podoba mi się    07.08.2011 @16:39:22
Jedyne co mie sie w nim podoba to kolor, cała reszta całkowicie nie na nsze drogi
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt