Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

"I wanted to breathe smok
fotografia  |  portrety  |  dym  |  smoke


....



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~alicjabloch Podoba mi się    10.02.2014 @16:06:06
-SzamanCow    21.08.2012 @14:23:45
Efekciarstwo.
~kordianl Podoba mi się    07.10.2011 @00:07:18
Niema to jak anestetyczny lans . Ale to prawdopodobnie bardziej uczciwe od artystycznego lansu na traumie. Każdy twórca powinien mieć autoportret z papierosem i kłębami dymu. Gdybym nie był heterykiem, pewnie uznał bym fotę za sekxi. Dlatego dziwię się, że takie niskie noty. Kunszt dobrej fotki i photoshopa a co więcej całkowicie jawny narcyzm. Możliwe, że masz zbyt dobrze oświetloną szyję aby ktoś uznał, że dysponujesz równie świetlistym poczuciem humoru. Najciekawsza wydaje mi się tu jednak czapka zasunięta na oczy, za sprawą której stawiasz się w pozycji uprzedmiotowionego fetysza, ucinasz sobie i odbiorcy możliwość nawiązania intymnego dialogu. Dym, który paruje Ci spod czapy jest tu niczym dusza, z której wykastrowałeś się formalnie nakryciem głowy nasuniętym na spojrzenie. Dusza ( nie w sensie chrześcijańskim lecz psychologicznym) w tej formie jest zapożyczeniem postmodernistycznym, bezpiecznym cytatem z konwencji. Jest w tym skrywanym spojrzeniu swoisty brak litości dla odbiorcy i estetyzowany element osobistej autodestrukcji (mówiąc oczywiście przesadnie pompatycznie). Często prace tak prostolinijne i żartobliwe ujawniają to, co autor stara się na nich ukryć. Tym bardziej, jestem za...
~Olafku Podoba mi się    06.10.2011 @16:53:21
: )
3 Ilość ocen
782 Ilość wyświetleń
22.09.2011 @19:52:18

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt