Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Take A Rest Room
projekty  |  3D  |  3d  |  livingroom  |  mieszaknie  |  wizualizacja


Wizualizacja pomieszczenia w 3D, 3dsMax 2010 + V-ray



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~skiki    30.12.2011 @10:04:59
tak jak wspomniał ktoś przede mną - szczególnie materiały odrealniają całą wizualizację. Brakuje ciekawych faktur, blasku itp. Podłoga odbija jak marmur - pomimo że to parkiet.Tak samo skóra - brakuje refleksów. Nie wiem jakiego color mappingu używasz - ale straszliwie Ci wszystko barwi - obstawiam linear - spróbuj reinhard z wartością burn ~0,2 - 0,4. Dywan średnio wyszedł - ponieważ brakuje na nim tekstury i v-ray fur zawsze w przypadku generic material da taki mało ciekawy efekt.
_______
http://fotologue.jp/arturskoczek - portfolio
Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać. - Nietzsche
~Lesman Podoba mi się    27.12.2011 @09:26:09
dupy nie urywa
~Shadowsxp    24.12.2011 @17:53:40
powiem tak pomieszczenie było by fajne ale musisz dopracować materiały bo one zdeczka strasza i mało realistycznie to wygłada na dodatyek proporcje leza a dywan niestety wyglada jak z plastiku Swiatło tez jest całkowicie do poprawienia przy tak intensywnym świetle powinines miec spalony widok za oknem i bealkon tez. No i na podłodze to by si jakis bump przydał a wogóle matraił podłogi warto zrobic overridriveMTL wtedy podłaga niebezie rzutowac barwa po wszytkim
1 Ilość ocen
494 Ilość wyświetleń
20.12.2011 @09:51:43

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt