Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

TBoaML
grafika  |  ilustracja


nie bardzo sie orientuje w systemie kategorii tutaj, przeciez cos moze byc i digital painting i ilustracja i fantasy jednoczesnie O.o'
technika wykonania: digital painting (albo trad, 3d, whatever)
kategoria pracy: ilustracja (albo concept, design itp)
tematyka: fantastyka (sci-fi, manga, militaria itp)
right...?

full title: Tea break on a missile launcher



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~chojnowska Podoba mi się    08.08.2016 @15:30:29
~bohunes Podoba mi się    01.08.2015 @00:24:41
~Wykadrowany Podoba mi się    05.07.2014 @00:53:03
~Estelmist Podoba mi się    14.04.2014 @14:29:17
~trixypix Podoba mi się    18.03.2014 @01:35:53
~ketele Podoba mi się    06.03.2014 @19:32:19
~lulightcarer Podoba mi się    17.01.2014 @22:29:33
~czach Podoba mi się    05.01.2014 @22:12:12
~Wela1312 Podoba mi się    21.12.2013 @22:37:00
~Walfot Podoba mi się    14.12.2013 @19:01:47
Świetna robota. Kotek się skrada
~Dumnor Podoba mi się    13.02.2013 @12:13:08
ja tez uważam ze fajne
_______
MK
~Hetta Podoba mi się    03.01.2013 @15:08:06
im dłużej na to patrzę , to tym bardziej to lubię
_______
"Gdy będziesz wędrować o własnych nogach, Świat stanie się większy."
REKLAMA http://www.beatahudeczek.pl i http://www.eko-park.poznan.pl
~moatys Podoba mi się    13.09.2012 @09:43:01
ma moc i światło!
~titos2k    29.08.2012 @15:56:05
fajne
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
~theevilgoat Podoba mi się    07.07.2012 @22:10:54
<3
~ElBarrto Podoba mi się    11.06.2012 @01:36:19
mi się podoba
_______
Nie dziękuj! Oceniaj!
~emenems87 Podoba mi się    05.06.2012 @03:09:38
nie wiem o co sie niektórym rozchodzi... mnie sie podoba...:D
~ajam Podoba mi się    27.05.2012 @22:43:51
ujęcie najlepsze.
~Abla Podoba mi się    13.05.2012 @09:42:49
suuuuuuper praca!
~beibis    30.04.2012 @12:47:59
Nie chodzi mi o krytykowanie dd, ale o krytykowanie czegoś tylko dlatego, że mangą/fantastyką/digitalem czy wpisuje się w inny popularny nurt lub korzysta z popkulturowych schematów.
*dobryizly    30.04.2012 @12:38:19
nie ma to jak uwagi w stylu "jeki niespelnionych tru artystow" za kazdym razem kiedy ktos skrytykuje dd
naprawde nie ma juz innych ripost?
no dalej
impresmi..
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
~beibis Podoba mi się    29.04.2012 @23:48:05
Nie ma to jak jęki niespełnionych prawdziwych, tru alternatywnych, awangardowych artystów, których każda praca jest niesamowicie unikatowa i ma najgłębszą głębię... to ASP tak krzywdzi ludzi, czy tacy się rodzą? Praca oczywiście świetna, na światowym poziomie, fajny pomysł, fajna postać, profesjonalne wykonanie.
~dominikka1988 Podoba mi się    29.04.2012 @23:33:24
Nie znam się, więc się wypowiem: bardzo fajna praca!
~GrafNaStyk Podoba mi się    29.04.2012 @23:03:40
Coś z górnymi lufami nie sztymuje. Bliższa wydaje się węższa u wylotu w przeciwieństwie do dalszej, którą utrzymałeś w rzucie w dimetrii. Sympatyczny kotek na dachu Ogólnie bardzo dobra praca, choć konwencja pod mangowa jakoś do mnie nie do końca tu przemawia, niemniej to już kwestia mojego gustu a nie ten tu oceniam.
~DonHihot Podoba mi się    29.04.2012 @22:46:42
!..
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt