Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Błąd, bęłedny ognik
grafika  |  concept art  |  blender  |  cab  |  cycles  |  dacab


CAB#94 - Błąd
http://www.digart.pl/forum/temat/1700395/CAB_94_-_Blad.html

W 3d w blenderze, a renderowane w cycles, 5000 sampli, ze dwie godziny trwało renderowanie.
Modelowałem, bo malowanie rąk tak skomplikowanie ułożonych nie bardzo mi poszło.

Co jeszcze?
Może technicznie coś napiszę. Są 3 tekstury po 2048x2048 udało się na nich dużo upchnąć, bo wszystko co może korzysta z tych samych kawałków tekstury (na przykład ręce). Jest tekstura kontrolująca kolod diffuse, bumpmapa i jeszcze jedna kontrolująca przeźroczystość, dzięki której udało się zrobić te larwy pływające w brzuchu. To nie namalowane na teksturze, tylko modele wewnątrz modelu i podświetlone od wewnątrzbrzucha - fajnie wyszło nieskromnie zauważę choć tak małe śwatełka jak te oczy powodują szum, którego cięzko się pozbyć. Zdążyłem zjeść obiad i gruntownie sprzątnąć pokój, zanim przeleciało pełne 5k sampli, a na brzuchu dalej ziarno...

Sama postać ma 5460 ścian nie licząc subsurfa, kompletny szkielet i jest w sumie gotowa do animacji.
Mam nadzieję, że widać "historię" na tym obrazku. Błąd, skurczybyk rozmontował drogowskaz do Chełmka i ukrywa go za sobą w najniższej parze rąk, a obok stoi sam badyl drogowskazu, a gadzina wskazuje zły kierunek. Latarnia czerwona, to atrybut Błędnego Ognika, którym jest.

Dodałem paprotki i trawę, ale żadka ta trawa i musiał bym ją zrobić z particli i dodać jeszcze jakieś inne roślinki i liście, żeby wyglądało realistycznie. W sumie to usunął bym tą roślinność, ale nie chce mi się renderowac jeszcze raz.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~vampirella666 Podoba mi się    23.09.2016 @18:05:59
~agnieszkalorek Podoba mi się    05.10.2012 @12:16:50
:D
~Thebugaj    16.04.2012 @16:19:16
wyglada elegnacko, jak plastikowa zabawka, ale nie 3d wiec polowa sukcesu imho. jesli bym doradzil to jesli robisz scenke i nie jest ona realistyczna lub dokonczona(cartoonowa np ale dokonczona) to bym robil na bialym tle, np w srodku cylindra z miekkimi przejsciami (http://4.bp.blogspot.com/_C_dNU6wrpV0/TSxyafbMbuI/AAAAAAAAAeE/AQeJnWzxg9c/s320/Helium_Gas_Cylinder_0.jpg30d95a3c-d799-431c-a974-48d8ca97439cLarge.jpg taki efekt) bo to ciemne tlo niepotrzebnie dowraca uwage
_______
If you won't watch it someone else will
http://bugaj.carbonmade.com/
~splatter Podoba mi się    14.04.2012 @14:49:38
Kapitalna sprawa, podoba mi sie efekt lampy jak i cala kompozycja. Widac, ze znasz juz dobrze Blendera i potrafisz to wykorzystac.
~beibis Podoba mi się    13.04.2012 @13:29:05
Super wyszło, chętnie spotkałabym go w grze a o co chodzi z tymi banami? Za co?
~Fenrig    13.04.2012 @10:57:49
~voxmortem Podoba mi się    12.04.2012 @22:55:03
hie fun stuff Szkoda, że taka tekstura czysta/faktura gładka po całości, ale pewnie zróżnicowanie tego byłoby diablo czasochłonne
_______
Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi.

https://vxm.carbonmade.com
5 Ilość ocen
814 Ilość wyświetleń
12.04.2012 @22:46:49

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt