Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Shelby Cobra 1967
grafika  |  inne  |  1967  |  car  |  Cobra  |  Shelby


Author of the model: Jan Mokrzecki

Software: 3ds max (Vray), Nuke

Hardware: Q6600@2.4, RAM limit 2.5G
Render time for all passes: ~15-20 min

To learn new software, I wanted to compose a 3D object into a photo. I tried to find similar solutions, which I already knew from Maya(mental-ray) and After-Effects, and optimize rendering times appropriate for commercial post-production.

The whole background with the ground is a fragment of HDR which I used for IBL (the one and only source of light is lightDome with HDR).



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~8art8 Podoba mi się    19.06.2016 @16:36:23
1 Ilość ocen
352 Ilość wyświetleń
29.04.2012 @23:22:23






© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt