Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

SMOKE your fear
projekty  |  reklamowe  |  papieros  |  smoke  |  strach


Praca na pewien konkurs.
Ogolnie jak widac, o jaraniu



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~layoo Podoba mi się    21.07.2014 @20:16:21
!ambasadada Podoba mi się    19.02.2014 @14:55:46
świetne!
~wolfadvertising Podoba mi się    14.12.2013 @23:23:41
~natalie1 Podoba mi się    14.12.2012 @19:57:09
świetne.
~TiberiusThokk Podoba mi się    14.12.2012 @19:34:12
++
^hitman1986 Podoba mi się    25.11.2012 @23:16:54
rew
~Gybros Podoba mi się    08.10.2012 @15:00:11
Super Masz może jakiś tutek do tego efektu ?
~ontoja Podoba mi się    22.06.2012 @12:28:32
SUPER
~megi80 Podoba mi się    14.06.2012 @19:29:10
fajne
~Markiw Podoba mi się    23.05.2012 @01:22:15
ostro siostro! ;p
~MichalWierzbicki Podoba mi się    16.05.2012 @14:32:09
świetne !
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~grzes901 Podoba mi się    15.05.2012 @08:56:17
mi się wszystko podoba ;0
+sebastianskrobol    07.05.2012 @10:40:41
fajny ladny plakat by byl gdyby nie ta twarz.
strasznie kiepsko wyszla , wiem ze z dymu pewnie ciezko cos takiego wydlubac ale mysle ze warto byloby sie pomeczyc, tymbardziej ze to glowna czesc plakatu.
pzdr
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~MichalJuve    04.05.2012 @20:50:39
Ten różowy mi się nie podobają, reszta jak najbardziej ok.
~Liwiana Podoba mi się    03.05.2012 @20:55:08
to zajebiaszcze.
_______

powinnam byc krytykiem-"sama nie umiem ale znam sie"
13 Ilość ocen
1451 Ilość wyświetleń
03.05.2012 @20:48:32

wyróżnienia











© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt