Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Wrota...
fotografia  |  różne  |  czarnobiałe  |  światło  |  wrota


Spodziewam sie niekumacji... Co chce napisac do tego zdjecia...
to moze to, ze boje sie tego swiatła ktore kiedys po mnie przyjdzie...
Tyle...

dedykacja dla http://www.fiufiu.digart.pl



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
-agatapawelec    08.11.2007 @11:55:53
kiepska jakościowo fotka. strasznie kiepska!
~drwydrol Podoba mi się    24.04.2007 @10:20:01
daje rade...
~Piksia Podoba mi się    04.04.2007 @19:06:17
światło które po mnie przyjdzie ?... może właśnie ten obraz ujrzysz po raz ostatni ... po raz pierwszy?? ciekawa własna interpretacja
~KeiThY Podoba mi się    03.04.2007 @20:47:13
ciekawe
_______
I want U to be honest
~nakedintherain Podoba mi się    02.04.2007 @14:23:07
ja tam własnie bałem się ciemności i nadal się boję..
_______
wake up mr.
~nightbutterfly Podoba mi się    02.04.2007 @14:20:51
cudowna fota!
^chillinqua Podoba mi się    02.04.2007 @09:04:58
swietne swiatło
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~dzankaa Podoba mi się    01.04.2007 @20:30:52
Wrota śmierci.
_______
Jeden człowiek to jeden sens.
~MaCzaja Podoba mi się    31.03.2007 @17:34:04
zacne
_______
Czy za karę, że nie wierzę w duszę, nie mam duszy?
~prettylittleditty Podoba mi się    30.03.2007 @18:57:03
swietny klimat
~kreatury Podoba mi się    29.03.2007 @17:15:51
ok. pozdrawiam
~Maartinus Podoba mi się    26.03.2007 @11:08:11
ciekawe, wyraziste światło bardzo
~Primitive Podoba mi się    26.03.2007 @02:04:44
=]
_______
filozof nieskończonej teorii ojesta
~Trisha Podoba mi się    25.03.2007 @19:19:02
ale klimat....
_______
Nie wszystko wychodzi tak jak marzyliśmy... Czasem bywa nawet lepiej!
~rzadki1990 Podoba mi się    25.03.2007 @19:09:46
ja myślę, że nie ma sięczego bać .. pozdro!
~eli Podoba mi się    25.03.2007 @16:02:20
klimacikk.
~kasiabatman    23.03.2007 @19:46:13
jak dla mnie to jest za małe bo zdjęcie jest tak fajnie zrobione że miałabym ochote przyjżeć się bardziej szczegółom
~gandalvik Podoba mi się    23.03.2007 @14:13:13
gites
~katka22 Podoba mi się    23.03.2007 @12:35:24
intrygujesz.... zdjęcie świetne, wzbudza mnóstwo emocji od zaciekawienia co się kryje za drzwiami po strach przed nieznanym.
-mraczewski Podoba mi się    23.03.2007 @12:05:45
świetne, mam pytanko, zgodziłbyś się udostępnić mi to zdjęcie na okładkę książki?
~sasukemac Podoba mi się    23.03.2007 @11:17:38
rewelacyjna gra światłem i kontrastem...
_______
I can be as angry as I want to be just watch me burn !! }:ť
~Nekosh Podoba mi się    23.03.2007 @11:14:01
ładna gra światła ...
_______
_
~Galito Podoba mi się    23.03.2007 @10:54:17
Świetnie wyszło!
_______
Zapraszam również do komentowania i oceny moich prac.
^Dziumka Podoba mi się    23.03.2007 @10:49:43
no piekne... widze ze klimat tez tu dotrzymuje towarzystwa
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
~AlexandraMac Podoba mi się    23.03.2007 @10:48:38
swiatla sie bac nie wypada
1 2 Następna strona
32 Ilość ocen
631 Ilość wyświetleń
22.03.2007 @19:23:16

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt