Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Pokój
grafika  |  scenerie  |  3d  |  architektura  |  blender  |  lowpoly


Projekt, który zrobiłem na studia Pulse College. Zadanie miało ograniczoną ilość poly count. Cała scena ma nieco ponad 20k+ trójkątów.

Projekt znajduję się również na moim portfolio sketchfab, gdzie można obejrzeć cały pokój w 3D - https://sketchfab.com/show/a3cd86db74d648e1abf80ebb44549382

Do stworzenia tej pracy użyłem programu Blender 2.69



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~k0 Podoba mi się    14.02.2016 @21:33:38
_______
jak to jest, że to jest. jak jest, że nie ma.
~atos1961 Podoba mi się    07.10.2015 @23:31:03
~michal18c Podoba mi się    14.04.2015 @19:13:56
~marishka1103 Podoba mi się    17.04.2014 @22:48:55
^Farien Podoba mi się    15.03.2014 @20:26:25
~cenja Podoba mi się    14.03.2014 @11:03:38
~olalira Podoba mi się    12.03.2014 @18:43:09
7 Ilość ocen
584 Ilość wyświetleń
12.03.2014 @18:12:27

wyróżnienia











© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt