Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

soFLASHE shirt
projekty  |  moda  |  koszulka  |  moda  |  shirt  |  soflashe


kolejny projekt na koszulke,
template 'GoPurifyYourself'.
thank.u.have.a.nice.day.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~czochrajbobraa Podoba mi się    12.12.2007 @18:18:35
fajowe
^chillinqua Podoba mi się    10.12.2007 @13:41:46
fajne,mile kolorki
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~PatiRybnik Podoba mi się    13.10.2007 @13:54:34
Totalna masakra !!!! :D:D:D
_______
"Dzień dzisiejszy to jutro, o które martwiłeś się wczoraj"
Dale Carnegie.
~kuba1233 Podoba mi się    03.09.2007 @17:56:17
chcialbym ja miec ;p
~snitte Podoba mi się    02.08.2007 @19:21:14
boska!
~dan0 Podoba mi się    30.07.2007 @07:35:45
yeeaa. założyłbym
_______
Co by tu napisać?
-mfernc Podoba mi się    22.07.2007 @08:56:26
no kozackie i smiechowe :D
~DermoD Podoba mi się    21.07.2007 @14:36:48
gdzie moge taka koszulke kupic? )
_______
Find your neverland.
~aniasek Podoba mi się    18.07.2007 @16:39:20
fajne proste..czcionka to mi się niepodoba..ale zajebiście pasuje do projektu więc się nie czepiam
~3CrownStudio Podoba mi się    17.07.2007 @22:04:53
Smigał by
_______
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
Stanisław Lem
http://www.3crowndesignstudio.pl
Krytyka rodzi postęp i uświadomienie.
!Bogul    17.07.2007 @15:32:51
trochę za bardzo napaćkane
_______
'Cry some more!'
~cocoNutz    17.07.2007 @13:42:24
mi się nie podoba, nie wiem, jakieś takie to, niemęskie :P
_______
everything counts in small amounts
~panzerosky Podoba mi się    17.07.2007 @12:06:21
kurcze... mega wypas... bedzie mozna taka koszulke kupic..??
~sidneypolak Podoba mi się    17.07.2007 @11:07:26
bdb
_______
h|c
~Zuch Podoba mi się    17.07.2007 @10:44:37
_______
http://www.zuch.blox.pl

łap mnie na fejsie:

http://www.facebook.com/ZUCH.probuje.rysowac

będzie fajnie
~cyprysik Podoba mi się    17.07.2007 @09:51:20
faajna koszulka:D
szkoda ze nie zielona^^
~artmajster Podoba mi się    17.07.2007 @08:49:59
ten napis na dole blee reszta super!
~czarnyalibaba    17.07.2007 @08:44:57
jak na to co wrzucałeś do tej pory to bardzo słabo,
~Cavvy Podoba mi się    17.07.2007 @06:53:34
Swietny
~sebasthien Podoba mi się    17.07.2007 @06:48:02
nice
_______
+ + "Creativity consists in seeing what everybody sees and thinking of what nobody thought" + +
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt