Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

wideo
czegoś takiego nie zobaczysz nigdzie indziej

OkOk
*Redakcja | 20.10.2010 @16:33:42



kategoriaKlip
wejść na tę stronę1306
Globalna kampania wizerunkowa "You’re it. You’re up. You’re on." skierowana jest do młodych ludzi, którzy mają pasje. Idea pytania „A Ty … co robisz?” opiera się na promowaniu indywidualizmu i swobodnego wyrażania siebie w artystycznych projektach. W kampanii wystąpiły młode osoby z całego świata, które realizują swoje artystyczne zamiłowania poprzez rysunek, fotografię, muzykę czy inne środki wyrazu. Przekaz ma podkreślić pozycjonowanie marki Converse oparte na indywidualizmie artystycznym przy jednoczesnym wspieraniu młodego pokolenia twórców.





komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt
"}