Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

wideo
czegoś takiego nie zobaczysz nigdzie indziej

Gra Interpersonalna
~aminase | 16.08.2013 @01:38:41



kategoriaInne
wejść na tę stronę717
Instalacja interaktywna AR na Microsoft Kinect.
2012

Instalacja została zrealizowana w formie gry z drobnym elementem losowości. Prosty scenariusz interakcji z użytkownikiem można opisać następująco:
1. Odbiorca staje przed ekranem na którym będzie wyświetlana projekcja. Na wydzielonej przestrzeni do gry znajduje się duża sześcienna kostka do gry.
2. Następuje rzut kością.
3. W zależności od wyniku rzutu, postać (jedna z sześciu) pojawia się na ekranie nad wirtualna kością, będąca lustrzanym odbiciem kości rzeczywistej.
4. Odbiorca ma możliwość interakcji z artefaktem poprzez dotykanie wcześniej zdefiniowanych obszarów w przestrzeni wokół rzeczywistej kości.
5. Wybór obszaru determinuje reakcje. W zależności od wybranego punktu uruchamia się odpowiednia animacja wirtualnej postaci.

Inspiracja całej instalacji, a zarazem głównym rekwizytem była zwykła sześcienna kostka. Stanowiła ona nie tylko swego rodzaju interfejs dla użytkownika, ale również spełniała role łącznika z wirtualna postacią wyświetlana na ekranie. Wykorzystanie naturalnego interfejsu składającego się z gestów i ruchu ciała miało umożliwić niewerbalna komunikacje miedzy interaktorem a cyfrowym artefaktem.





komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt
"}