Poprzedni digart tego użytkownika Wszystkie digarty tego użytkownika Następny digart tego użytkownika
369
!KarolNienartowicz | fotografia / panorama

09.08.2011

Zimowy poranek w środku lata. Widok spod schroniska Stanicev Dom na Triglav (2864m) - najwyższy szczyt Słowenii i całych Alp Julijskich oraz Jalovec i szczyty znajdujące się już na granicy z Włochami (w głębi). Godzina 6.30.

Przez 2 dni nieustannie lało, a w nocy spadł śnieg. O świcie względnie się wypogodziło, więc spragnieni wędrówki zrobiliśmy dość sporą trasę. Jeszcze przed śniadaniem, około 7 rano, zdobyliśmy Begunjski vrch (2461m), a po śniadaniu ruszyliśmy w stronę Triglava. Stanęliśmy na wierzchołku około godziny 14. Przez całą drogę, i przez godzinę siedzenia na szczycie, byliśmy jedynymi osobami w okolicy. Zejście przebiegło nam w księżycowym krajobrazie, bo takowym prowadzi droga do schroniska Trzaska koc a na Dolic u.

Mój facebuk - aktualności terenowe i więcej zdjeć --> http://www.facebook.com/pages/Karol-Nienartowicz-Mountain-Photography/186769701406986

Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.